Mystery Skype 6è

El dia 27 d’Abril els nens i nenes de 6è van realitzar una activitat anomenada Mystery Skype. Ens vam connectar mitjançant Skype amb una altra escola de Cafayate (Argentina). L’objectiu de l’activitat era esbrinar en quina ciutat ens trobàvem cadascuna de les classes. Va ser una activitat molt enriquidora on els nens i nenes de les dues escoles van gaudir molt intentant esbrinar la localització de l’altre.mysteryClicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos de l’activitat.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics.
Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)