Colònies cicle superior 2018

Un curs més els alumnes de cicle superior comencen a gaudir d’uns dies de convivència i aprenentatge fora de l’escola. Les colònies representen per als nens i nenes una oportunitat molt especial de desenvolupar-se de forma autònoma, de compartir amb els seus companys i professorat experiències i històries que recordaran per sempre.

En aquest article anirem publicant les imatges del desenvolupament. Si l’aneu consultant veureu els reportatge al dia, doncs anirem farcint l’àlbum amb les fotos que ens vagin arribant.

Que us vagi molt bé!!!

Un primer dia ple d’emocions i vivències observant les rapinyaires..  entre altres coses.

Segon dia, continua la il·lusió:

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos de l’activitat.