PREINSCRIPCIÓ Curs 24-25

Aquí podreu consultar tota la informació referent a la preinscripció de I3 per al curs 2024-2025.
Si no vau poder venir a les Portes Obertes, t’animem a donar un cop d’ull a la nostra web i al PEC que trobarà a l’apartat de Documents de Centre. … Llegeix més»

Sortida al Parc de les Olors. Cicle 1

El dijous 14 de març l’alumnat d’Educació Infantil ha anat d’excursió al Parc de les Olors “El Serrat”, de Santa Eulàlia de Ronçana.
Durant la sortida, l’alumnat ha gaudit de l’experiència de passar un dia a la natura, afavorint valors pel respecte i la conservació de… Llegeix més»

Exposició Aigua. Cicle 2 (1r i 2n)

Els dies 11, 12 i 13 de març, els grups del cicle 2 de l’escola han rebut la visita de l’alumnat del Servei Comunitari de l’Institut Lauro que els ha vingut a presentar l’exposició “Aigua” de Mans Unides i els ha preparat unes dinàmiques que… Llegeix més»

Caminada Solidària a Milpins

Benvolguts i benvolgudes,
L’alumnat del cicle 3 (3r i 4t) està organitzant una “CAMINADA SOLIDÀRIA” a Milpins pel dissabte 6 d’abril de 2024.
Serà una caminada molt emocionant i divertida, què estarà plena d’activitats sorprenents perquè tant els grans com els petits pugueu gaudir de cada instant.
A… Llegeix més»

Carnaval 2024

Divendres 9 de febrer de 2024 vam posar punt final a la celebració del Carnaval a l’escola.
El dia 2 de febrer vam rebre el rei Carnestoltes i companyia que ens van manar les consignes a seguir durant la setmana: el pijama del dilluns, ben maquillats… Llegeix més»

Últims dies de trimestre

Dimecres 20 de desembre de 2023, hem posat el punt final al primer trimestre. Després d’uns dies trepidants on no hem parat de fer activitats relacionades amb les festes que s’acosten, ens hem acomiadat de mestres i companyes desitjant unes bones festes i una bona… Llegeix més»

Sortida a Montblanc. Cicle 4

Els passats 4 i 5 de desembre l’alumnat de Cicle IV va anar de sortida a Montblanc, en el marc del projecte d’aquest primer trimestre anomenat “mercats d’ahir i d’avui”.
Primer de tot, quan vam arribar a Montblanc, vam esmorzar a la plaça del poble i… Llegeix més»

Sortida al Cosmocaixa. Cicle 3

El dijous 23 de novembre, l’alumnat del cicle 3 de l’escola va anar d’excursió al Cosmocaixa de Barcelona per posar punt final al projecte d’aula que han estat duent a terme durant aquest primer trimestre: “El sistema solar”.
A banda de la projecció sobre l’univers que… Llegeix més»

MusicArt 2023

El dimecres 22 de novembre, a la tarda, hem celebrat la festa MusicArt.
Hem convidat les famílies a entrar a l’escola per veure les actuacions que havíem estat preparant durant les sessions de música. Així doncs, cada grup d’Educació Infantil ha cantat la seva cançó del… Llegeix més»

Sortida al Cim d’àligues

El passat dijous 9 de novembre l’alumnat del Cicle 2 vam anar d’excursió al Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines.
Primer de tot, vam poder veure de ben a prop diferents aus i sobretot vam aprendre moltes característiques sobre les aus rapinyaires. També vam poder… Llegeix més»

Castanyada 2023

El passat 30 i 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola.
El dilluns, els grups d’Educació Infantil van fer tot d’activitats relacionades amb la temàtica de la tardor i van rebre l’alumnat del cicle 4 que els van portar les paperines per les castanyes.
Per altra… Llegeix més»

Curs estructurat a Dublín

Durant la setmana del 21 al 28 d’octubre, s’ha realitzat la primera mobilitat de l’acreditació Erasmus+, que ha tingut lloc a Dublín, Irlanda.
Aquesta mobilitat ha consistit en un curs estructurat realitzat per English Matters, en el qual han participat 12 països diferents (Itàlia, França, Alemanya,… Llegeix més»

Eleccions al Consell de delegades i delegats

El passat divendres 6 d’octubre vam celebrar, a l’escola, les eleccions per escollir els delegats i les delegades de cada un dels grups de primària.
Durant les setmanes prèvies l’alumnat ha pogut presentar les candidatures ben argumentades, s’han repartit els DNI i les targetes censals i… Llegeix més»

Tasques d’estiu per a l’alumnat de 6è

Hem arribat a l’últim dia de curs i, com ja hem explicat a l’alumnat de 6è, des del Seminari de traspàs de Primària Secundària hem estat treballant per presentar-vos una proposta de tasques d’estiu recomanables per a tot l’alumnat del nostre municipi.
Aquestes tasques estan relacionades… Llegeix més»