Sortida al Cim d’àligues

El passat dijous 9 de novembre l’alumnat del Cicle 2 vam anar d’excursió al Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines.

Primer de tot, vam poder veure de ben a prop diferents aus i sobretot vam aprendre moltes característiques sobre les aus rapinyaires. També vam poder gaudir d’una sessió de vol, on algunes aus com el xoriguer, el falcó o l’àliga van passar ben a prop dels nostres caps.

Seguidament, vam dinar i vam poder jugar una estoneta. Abans de tornar cap a l’escola, vam fer una gimcana per posar a prova tot allò que havíem après durant la sortida.

Va ser una sortida molt divertida i interessant! Vam aprendre moltes coses i, sobretot, vam compartir una bona estona plegats!

Convidem les famílies a visualitzar les fotos de la sortida a la carpeta compartida del Google Drive.