Sortida al Campus Arqueològic de Palau-Solità i Plegamans. Cicle 2

El dijous, 4 d’abril, l’alumnat del cicle 2 (1r i 2n) de l’escola han anat d’excursió al Campus Arqueològic del Museu Egipci, situat a la població de Palau-Solità i Plegamans.

Amb les activitats que han dut a terme han pogut investigar, descobrir i treballar en equip; millorant el seu coneixement de l’antic Egipte. Per unes hores s’han convertit en autèntics professionals de l’arqueologia.

Un cop han finalitzat les activitats programades, s’han desplaçat fins al Parc del Falgar i la Verneda, de Les Franqueses del Vallès, per dinar, jugar i gaudir de la natura.

Ha estat un dia d’allò més complet!

Us deixem algunes imatges de la jornada; en podeu trobar més accedint a la unitat compartida del Google Drive.