Sortida al Parc de les Olors. Cicle 1

El dijous 14 de març l’alumnat d’Educació Infantil ha anat d’excursió al Parc de les Olors “El Serrat”, de Santa Eulàlia de Ronçana.

Durant la sortida, l’alumnat ha gaudit de l’experiència de passar un dia a la natura, afavorint valors pel respecte i la conservació de l’entorn.

D’altra banda, l’activitat també ha servit per ajudar-nos a descobrir l’existència de les plantes  aromàtiques (les olors, les textures i les formes) per tal de donar resposta a la pregunta essencial que ens vam formular en començar el projecte FAIG d’aquest segon quadrimestre: Per què el cargol busca l’herba de poniol?

El més destacable és que l’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé en aquesta jornada tan especial.

Des de la intranet de l’escola (Classroom i Drive) podreu veure més fotos de l’excursió.