MusicArt 2023

El dimecres 22 de novembre, a la tarda, hem celebrat la festa MusicArt.

Hem convidat les famílies a entrar a l’escola per veure les actuacions que havíem estat preparant durant les sessions de música. Així doncs, cada grup d’Educació Infantil ha cantat la seva cançó del nom de la classe; l’alumnat del cicle 2 ha representat 6 fragments del “Carnaval dels animals”; cada grup de cicle 3 ha interpretat amb xilòfons i metal·lòfons cançons tradicionals i, l’alumnat del cicle 4 ha interpretat acompanyat d’instruments una cançó que parla sobre la nostra escola.

Les famílies, a més a més, han tingut l’oportunitat de veure les exposicions dels treballs manuals relacionats amb els projectes d’aula de cada cicle.

En finalitzar totes les actuacions, l’AMPA ha organitzat una xocolatada solidària.

Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible.