Exposició Aigua. Cicle 2 (1r i 2n)

Els dies 11, 12 i 13 de març, els grups del cicle 2 de l’escola han rebut la visita de l’alumnat del Servei Comunitari de l’Institut Lauro que els ha vingut a presentar l’exposició “Aigua” de Mans Unides i els ha preparat unes dinàmiques que hi estaven relacionades.

A través de l’exposició i les dinàmiques, els nois i noies de l’institut, han volgut sensibilitzar l’alumnat de 1r i 2n de la nostra escola sobre la importància de poder disposar i tenir accés a l’aigua potable.

L’objectiu principal és evitar el malbaratament d’aigua, adoptant mesures que ens ajudin a estalviar-la.

Des de l’escola agraïm la visita i us felicitem per la bona tasca feta.