Material escolar

L’escola facilita el material escolar als alumnes. Aquest material varia segons el cicle. És un acord dels/les pares/mares d’aquesta escola, i aprovat pel Consell Escolar del centre, que el material fungible que utilitzen els/les sigui socialitzat, és a dir, és un material comú que facilita el centre un cop les famílies ingressen una quota anual actualitzada, fixada i aprovada pel Consell Escolar. D’aquesta manera surt més econòmic per a tothom degut a que es fa una gran comanda, reverteix en positiu individualment i col·lectiva per tal de no fer diferències entre els alumnes i fa que el material estigui disponible quan cal als tutors/es.

Amb la quota de material s’inverteix en material didàctic, fotocòpies dossiers, dotació de material per les diferents aules i espais de treball, dotació de llibres de consulta i de lectura per a les aules i els diferents espais de lectura de l’escola, sortides i activitats culturals.

El cobrament de la quota de material escolar ho gestiona la mateixa escola a través de l’aplicació TPV.