Sant Jordi 2024

El dimarts, 23 d’abril de 2024, hem celebrat la festa de Sant Jordi a l’escola.

Enguany, l’escola conjuntament amb l’AMPA, hem recuperat la paradeta a la plaça de l’Espolsada on hem venut llibres de segona mà i treballs manuals creats pels infants de l’escola durant els dies previs a la festa.

Al matí, l’alumnat d’I3 s’ha quedat a l’escola per a realitzar propostes relacionades amb la diada; l’alumnat d’I4 i I5, han anat a la plaça de l’Espolsada a veure l’espectacle “Tut Turutut La Princesa”, organitzat des del Patronat de Cultura, Educació, Infància i Joventut; l’alumnat dels cicles 2 i 3 ha dut a terme uns tallers intercicle de Sant Jordi; i per acabar, l’alumnat del cicle 4 han anat amb les seves mestres a la plaça de l’Espolsada a visitar les diferents parades de roses, llibres i treballs manuals.

A la tarda, tot l’alumnat de l’escola ha presenciat l’entrega de premis dels jocs florals.

Ha estat una diada molt emocionant!