Estrena de l’obra “La Flama Olímpica”

El divendres 22 de març, darrer dia del trimestre, l’alumnat del cicle IV ha estrenat l’obra de teatre “La Flama Olímpica” a l’auditori de Bellavista. Hem assistit a l’espectacle tot l’alumnat de l’etapa de Primària de l’escola i les famílies dels actors i les actrius.

Amb aquesta obra, ens han fet viatjar des de l’antiga Grècia fins a la celebració d’uns Jocs Olímpics multiculturals, passant per la creació d’un equip mixt de futbol i valorant la figura del voluntariat.

Amb la representació tanquen un trimestre intens d’assajos en els quals han desenvolupat competències, lingüístiques (com l’expressió oral, la comprensió lectora, la competència literària…) i competències d’arts escèniques.

A més a més, han desenvolupat el vector emocional potenciant el treball en equip, afavorint la cohesió grupal.

Per concloure, volem agrair a la Companyia Frec a Frec pel seu acompanyament; al Patronat de Cultura, Educació, Infància i Joventut de l’ajuntament per potenciar el teatre en l’àmbit educatiu; a les famílies que han vingut a col·laborar en la confessió dels vestuaris i, per últim, a tot l’equip de mestres del cicle per la feina que han fet.