Carnaval 2024

Divendres 9 de febrer de 2024 vam posar punt final a la celebració del Carnaval a l’escola.

El dia 2 de febrer vam rebre el rei Carnestoltes i companyia que ens van manar les consignes a seguir durant la setmana: el pijama del dilluns, ben maquillats el dimarts, ben elegants el dimecres, un pentinat ben divertit el dijous i, el divendres, la rua de carnaval pels carrers de Bellavista, conjuntament amb l’escola Colors i l’escola bressol municipal El Gegant del Pi.

Malauradament, divendres al matí, no vam poder realitzar la rua tal com estava planificada, ja que la meteorologia ens ho va impedir. De totes maneres, tot l’alumnat de l’escola va poder lluir les disfresses, que van estar preparant durant la setmana, fent una rua pels passadissos de l’escola i van poder enregistrar i compartir els balls que havien preparat per fer a la plaça major.

A la tarda, ens vam tornar a reunir al gimnàs de l’escola per acomiadar-nos del Carnestoltes i els seus amics; la Vella Quaresma el va fer marxar.

Podeu veure algunes de les imatges i vídeos del dia entrant a les unitats compartides “Fotos Famílies” de cada un dels cicles, que podeu trobar al Google Drive de l’escola.