Caminada Solidària a Milpins

Benvolguts i benvolgudes,

L’alumnat del cicle 3 (3r i 4t) està organitzant una “CAMINADA SOLIDÀRIA” a Milpins pel dissabte 6 d’abril de 2024.

Serà una caminada molt emocionant i divertida, què estarà plena d’activitats sorprenents perquè tant els grans com els petits pugueu gaudir de cada instant.

A partir del dia 2 d’abril podeu venir a l’escola a fer la vostra inscripció de 8.45 a 9.15 h i de 16.15 a 16.45 h. També la podeu fer el mateix dia de la caminada, a la porta de l’escola, mitja hora abans.

El preu de la inscripció és de 2 euros. Es repartirà avituallament per a totes les persones que hagin fet la inscripció.

En aquesta caminada també hi col·laboren l’empresa de menjador Tresmes, l’ajuntament de Les Franqueses del Vallès i la policia local, que vindran a supervisar la seguretat de la caminada tallant alguns carrers per poder arribar a Milpins.

Us animem a participar!