1r TORNEIG D’ESCACS

Final 1r Torneig d’escacs a l’escola
Després de moltes emocions i nervis hem arribat al final del nostre 1r torneig d’escacs a l’escola!! Ha estat una experiència sorprenent. Hem d’agrair als nostres alumnes la gran participació (170 alumnes) i implicació en el torneig. També als mestres… Llegeix més»

CANTÀNIA 5è 2018

El passat 2 de juny els alumnes de 5è van participar a la CANTÀNIA 2018.
Aquest any amb la cantata Partícules assistim a l’origen i evolució de l’univers. Ara fa uns 13.800 milions d’anys hi va haver una gran explosió: un magma ben espès que de… Llegeix més»

ENTREGA DE PREMIS PILARÍN BAYÉS

7 de juny, festa de lliurament dels Premis

Ahir  dijous 7 de juny al matí, a l’auditori de Cornellà , es va fer l’acte de lliurament dels Premis PilarÍn, amb totes les escoles guanyadores d’enguany. L’acte, ple de sorpreses, per als nens i nenes, pretenia ser una… Llegeix més»

XII CANTATA LES FRANQUESES

Més de 230 alumnes de totes les escoles de les Franqueses (Escola Bellavista-Joan Camps; Camins; Colors; Guerau de Liost; i Joan Sanpera i Torras) van participar divendres passat 25 de maig a la XII Cantata Municipal, organitzada per l’Escola Municipal de Música Claudi Arimany del… Llegeix més»

EDCAMP LES FRANQUESES 2018

L’EdCamp Les Franqueses 2018 es va realitzar  el passat dissabte 26 de maig de les 9 a les 13 h a les instal·lacions de l’Escola Camins.
El lema d’aquesta primera trobada va ser: “Compartim aprenentatges, transformem l’educació” i estava oberta a mestres, professors i famílies interessades… Llegeix més»

FESTA FINAL DE CURS

En breu ja tenim aquí la FESTA DE FINAL DE CURS.
La celebrarem tots junts el 15 de juny.
L’Ampa ofereix per 5€ fideuà i gelat, el dia de la festa.
Podeu comprar els tiquets:
. Dies 25 i 28  de maig, 1 i 4 de juny: de 15h… Llegeix més»

L’ESCOLA JA TÉ NOM

Després de les votacions que vam fer el passat dilluns, dia 14 de maig, el nom que va obtenir més vots va ser “Atenea”.
Atenea ( Déu de sexe femení): entre els antics grecs era la Deessa de la saviesa i la intel.ligència.

Aquest nom ha obtingut… Llegeix més»

I TORNEIG D’ESCACS

Aquest any per primera vegada celebrem el I TORNEIG D’ESCACS, la setmana del 4 al 8 de juny. I haurà diferents categories, es farà dins l’horari d’escola, a la biblioteca. Hi haurà premis pel primer guanyador/a de cada categoria.
Les inscripcions: del 14 al 17 de… Llegeix més»

CONTES POPULARS 5è

Durant la setmana de Sant Jordi els alumnes de 5è ens han representat diferents contes populars.
Els alumnes de 5è B ho van fer el dimarts 24 d’abril amb els contes següents: EL PATUFET/ RINXOLS D’OR/ HANSEL I GRETEL / LA LLEGENDA DE SANT JORDI.

I… Llegeix més»

PREMI PILARÍN BAYÉS 2018

Els nostres alumnes de 2n A han guanyat el Premi Pilarín Bayés de 2018. Aquests petits escriptors van escriure tots junts un conte fantàstic que els ha fet guanyar de nou el premi. Aquest conte és:
Quins fums!, amb el pseudònim Els cocos, de l’Escola Bellavista Joan… Llegeix més»

SANT JORDI 2018

El proper dilluns 23 d’abril celebrem la Festa de SANT JORDI.

Durant tot el dia tindrem una paradeta muntada a la plaça de l’Espolsada, de 8:30 del matí a 19h. En aquesta paradeta  s’exposaran i es vendran diferents articles fets i elaborats pels alumnes de… Llegeix més»

BUSQUEM NOM A LA NOSTRA ESCOLA

CALENDARI “Busquem nom”

ABRIL
Del 16 al 27 d’abril rebuda de propostes mitjançant les butlletes (Bústia de la secretaria)

MAIG
2 de maig es reuneix la comissió “Busquem nom” i fa el buidatge de les propostes rebudes (butlletes).
14 de maig votacions en primera ronda: famílies i alumnes. Horari… Llegeix més»

ENGLISH DAY 2018 AND HOLI PARTY

Video-resum de l’English Day 2018

Benvolgudes famílies,
El proper divendres 2 de març, es farà a l’escola l’English Day.
Al matí es faran un seguit de proves, de 9:30 a 11:30h.
Per aquest motiu, caldria que els nens i nenes esmorzin fort des de casa i… Llegeix més»

CARNAVAL 2018

Preparats per la festa i fer xirinola. Aquest any tots i totes disfressats de l’espai- univers, alienígenes. Ho celebrarem el divendres 9 de febrer.
CONSIGNES DEL CARNESTOLTES
DILLUNS 5 de febrer aniràs amb la cara pintada, ja sigui un monstre, animal o fada.
DIMARTS 6 de febrer un… Llegeix més»