CARNAVAL 2018

Preparats per la festa i fer xirinola. Aquest any tots i totes disfressats de l’espai- univers, alienígenes. Ho celebrarem el divendres 9 de febrer.
CONSIGNES DEL CARNESTOLTES
DILLUNS 5 de febrer aniràs amb la cara pintada, ja sigui un monstre, animal o fada.
DIMARTS 6 de febrer un… Llegeix més»

CANTATA DE 2n

El diumenge 14 de maig els alumnes de 2n vàrem participar a la Cantata Municipal. Enguany la cantata amb el títol ” El nen enamorat de la lluna” ens explicava a través de les cançons com el Daniel que no podia atrapar la son, s’enamorava… Llegeix més»

PREMIS JOCS FLORALS 2017

Com cada any la nostra escola participa en el Concurs de Jocs Florals de la Biblioteca Municipal de les Franqueses. Enguany dues alumnes de l’escola, Paula Arevalo i Paula Quirós de 6è, han guanyat el primer i segon premi de poesia.

FOTOGRAFIA DELS ALUMNES DE… Llegeix més»

Objectiu d’escola

“TREBALLEM PER FER PERSONES”
Els objectius que ens proposem són:

• L’objectiu d’aquesta escola és arribar a aconseguir que els nens i nenes s’adaptin al món actual amb un esperit crític i tolerant, tot fomentant els hàbits de solidaritat i respecte mutu, sense discriminació per raons de sexe,… Llegeix més»