Castanyada 2023

El passat 30 i 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola.

El dilluns, els grups d’Educació Infantil van fer tot d’activitats relacionades amb la temàtica de la tardor i van rebre l’alumnat del cicle 4 que els van portar les paperines per les castanyes.

Per altra banda, tots els grups de primària van realitzar els seus tallers de tardor: pintar fulles, decorar màscares, jocs de taula de tardor, elaboració de productes per la fira, “LandArt”, projecció de pel·lícules…

A més a més, l’alumnat dels cicles 3 i 4 va poder passar pel túnel del terror que l’AMPA, en col·laboració amb mestres de l’escola, havien preparat.

El dimarts, al matí, vam convidar a les famílies de l’escola a veure les danses tradicionals i també a visitar les paradetes de la “Fira de la tardor”.

A la tarda, vam sortir al pati, vam rebre les castanyeres que ens van portar les castanyes i vam ballar una estona.

Va ser una gran festa!