Menjador escolar

El menjador està gestionat per la comissió de menjador del Consell Escolar i l’AMPA. L’empresa de càtering CECOC gestiona el servei.

CURS 2017-2018
1r trimestre Menú estàndard + sopar PDF
Menú ovolacteovegetarià amb peix + sopar PDF
2n trimestre Menú estàndard PDF
Menú ovolacteovegetarià amb peix (gener) PDF

Quotes:

• ALUMNE FIX | 6,20 € (es consideren fixes si es queden tres o més dies setmanals)
  • ALUMNE ESPORÀDIC | 6,80 €

Resultat d'imatges de cecoc

Equip:

• COORDINADORA | Valentina Delfín
  • MONITORES | Entre 6 i 8 monitores diàriament, en funció del nombre de nens que es queden cada dia a dinar a l’escola.

Torns:

• 1r TORN | Els alumnes d’E.Infantil dinen al menjador de l’edifici d’infantil a les 12:45h. Els alumnes han de portar un pitet gran amb goma. Els alumnes de P3 dormen la migdiada.
  • 2n TORN | Els alumnes de CI,CM i CS dinen a les 13:30h. El temps que resta un cop han dinat, els i les alumnes realitzen activitats complementàries. Hi ha una activitat diferent per a cada dia de la setmana.

Els pagaments del menjador es podran fer de dues maneres:

• Domiciliant el rebut dels dies del mes
  • Pagament en efectiu a la coordinadora del menjador

Cada dia, els pares dels alumnes que no són fixos, si volen deixar el seu fill/a al menjador ho hauran de dir a la coordinadora del menjador. A partir de 3r, els nens i les nenes s’hauran d’apuntar a una llista que està penjada a la classe. Cal que qualsevol canvi es comuniqui a primera hora del matí a la Valentina (abans de les 10h).