1r – Anellament d’ocells

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Divendres passat vam viure una experiència molt interessant… Fa un temps, els companys i les companyes de Cicle Superior, amb l’Àngel i el Marc (Centre Mediambiental l’Arrel)  van penjar unes caixes de fusta a diferents arbres de l’escola. Una d’elles la van posar al pi del pati de Cicle Inicial i … sorpresa, el Pardal Xarrec va fer un niu i han nascut tres pollets!!!

Divendres, el Marc va venir per anellar-los i ens va ensenyar com ho feia: els va posar dues anelles, una de color plata que és la que posen a tots els que han nascut en caixes-niu i una de color taronja que identifica als ocells que han nascut al Pau Casals.

Així que si algun dia veieu un ocell amb una anella taronja, sabreu que ha nascut a la nostra escola.

Estem aprenen molt amb tot el que ens ensenyen el Marc i l’Àngel, moltes gràcies als dos!!!