Biblioteca escolar

Visita el blog de la Biblioteca “Molinet de sal”

Entre d’altres coses, a través d’aquest programa impulsem i consolidem el funcionament de la biblioteca com a eina bàsica d’aprenentatge en el desenvolupament de totes les àrees i fomentem l’hàbit de la lectura i la recerca.
Anem a la Biblioteca un cop a la setmana de P3 a 6è.

IMGP6163  IMG_2806

L’objectiu principal és adquirir progressivament la competència lectora, la competència informacional i, sobretot, el gust per llegir.

Fem servir elements motivadors de la lectura:

– “El molinet de sal”, que dóna nom a la nostra Biblioteca.
– “L’Empassallibres”, la mascota, que va acompanyada de tots els seus objectes personals dins d’un llibre gegant, presenta diferents activitats a la zona dels més petits..

IMGP6181 mascota

-També tenim el “Racó de novetats”, on es troben els llibres més nous de la biblioteca.

Novetats

– Una altra activitat de biblioteca és l’apadrinament lector entre l’alumnat de cicle inicial i de cicle superior, els més gran ajuden als més petits en l’aprenentatge de la lectura..

Apadrinament%20lector

– Implicació de les famílies a través de la “Maleta viatgera” amb material de lectura per a tota la família des de P3 fins a 4t.

Mares