JORNADES DE PORTES OBERTES

Els propers dies 27 i 29 de febrer realitzarem les jornades de portes obertes de la nostra escola. En aquestes jornades podreu conèixer el nostre Projecte Educatiu, els nostres serveis i les nostres instal·lacions.

Farem dos torns cadascun dels dos dies:
-Dimarts 27 de febrer a… Llegeix més»

1r. PLÀNCTON

L’alumnat de 1r ha anat al Mercat de les Flors a veure l’espectacle musical “Plàncton”.
Aquest espectacle ens ha endinsat al fons del mar, compartint l’espai amb éssers lluminosos mostrant els seus colors, filaments i formes sorprenents. La música i els moviments ens ha apropat a… Llegeix més»

CONCERT D’HIVERN 2023

Un any més tanquem el trimestre amb un gran regal: el Concert d’Hivern.
Aquest regal és fruit de l’esforç i la il·lusió de tot l’alumnat i l’equip de l’escola.
Us deixem els enllaços als concerts dels diferents cicles.

Bones Festes!!!

2n. ANELLAMENT D’OCELLS

Durant el mes de novembre, l’alumnat de 2n ha pogut realitzar l’activitat d’anellament d’ocells conjuntament amb el Centre Mediambiental l’Arrel.
L’activitat la vam realitzar a la zona dels horts municipals del nostre municipi.
L’alumnat va poder veure en què consisteix l’anellament científic d’ocells, observant diferents aus de… Llegeix més»

ESTELS. ANGLÈS

Durant aquest primer trimestre els nens i nenes del cicle d’Estels ens hem començat a endinsar en el món de la llengua anglesa a través de diferents jocs, contes, cançons, balls i petites converses que ens han fet aprendre molt i molt!
Hem conegut al nostre… Llegeix més»

ESTELS. BIBLIOTECA

Durant aquest primer trimestre, els infants del cicle Estels hem anat a la Biblioteca de l’escola per tal de fomentar els hàbits de lectura, desenvolupar la creativitat i la imaginació, treballar les habilitats lingüístiques i afavorir la nostra concentració.
Hem escoltat contes que ens han portat… Llegeix més»