Acollida

Imatge de complementDes de l’AMPA també es coordina un servei d’acollida que permet que les famílies disposin d’una franja horaria adicional per deixar o recollir els seus fills o filles a l’escola.

L’encarregada de coordinar aquest servei és la Marta. Si teniu qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte personalment amb ella de dilluns a divendres de 9 a 10h o trucant al telèfon 610147306.

Funciona en horari matinal de 07:30 a 09:00h. i de tarda de 16:30 a 17:30h. i proporciona a l’alumnat un espai lúdic on passar l’estoneta abans de començar o al acabar les classes.
Aquí esmorcen o berenen si ho dessitgen i comparteixen jocs amb l’altre alumnat usuari del servei.

Si necessiteu d’aquest servei al matí no cal avisar, simplement portar-los. Si necessiteu el servei a la tarda cal avisar al telèfon 610147306.

Existeixen diverses possibilitats pel que fa als horaris i preus respectius.