Fem Escola

El projecte “Fem Escola” és un projecte de co-creació, això vol dir: crear amb algú altre, en el nostre cas apropant a tota la comunitat educativa treballant en un projecte comú.

Imagen1

Des del seu començament, amb la creació de la comissió mixta, es van unir esforços per dissenyar tot el procés i posteriorment amb les comissions de treball; famílies, monitoratge i mestres, vam treballar conjuntament per organitzar les jornades de co-creació.

Imagen2 Imagen3 Imagen4 Imagen5

Tothom que hi participa es sent inclòs/a en el projecte aportant els seus coneixements i/o habilitats.

Els nens i les nenes participen en la mesura de les seves possibilitats i aprenen que amb esforç i dedicació i amb la unió de tots i totes, es poden fer i aprendre moltes més coses.

Des d’aquí volem donar les gràcies a nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, monitors, monitores i mestres per l’entusiasme i motivació, i per fer possible que aquest projecte sigui una realitat.

FEM CAMÍ, FEM ESCOLA.

Visteu el bloc del Projecte Fem Escola