Normes de funcionament

HORARIrellotge

CICLE ESTELS (P3, P4 i P5) de 9:10 a 12:30 h. i de 15:00 a 16:40 h.
CICLE CONSTEL·LACIONS (1r, 2n i 3r) de 9:00 a 12:30 h. i de 15:00 a 16:30 h.
CICLE GALÀXIES (4t, 5è i 6è) de 8:50 a 12:30 h. i de 15:00 a 16:20 h.
MENJADOR De 12:30 a 15:00 h.

ENTRADES I SORTIDES

ENTRADES:

Cada grup fa la filera al lloc assignat, entra fent servir les diferents portes de l’escola i puja a la classe en l’ordre corresponent.

SORTIDES:

De P3 a 2n les tutores lliuren en mà els nens i nenes a les famílies.

Les famílies d’Infantil i de 1r i 2n entren al lloc on fan filera a recollir els seus fills o filles. Les famílies de 3r, 4t, 5è i 6è s’esperen fora, a les portes corresponents, a que surti l’alumnat.

paraigües

ENTRADA O SORTIDA DE L’ESCOLA FORA DE L’HORARI HABITUAL

L’entrada es faran per la porta principal picant al timbre i el conserge sortirà a recollir l’alumne/a per portar-lo/la a la classe.

En el cas de la sortida:

-Si és dintre de l’horari de classe, heu d’avisar, al tutor o a la tutora per Dinantia o a direcció trucant per telèfon (933733460), del dia i l’hora que els vindreu a recollir.

-Si és dintre de l’horari de menjador, heu d’avisar al Sergio (coordinador del menjador) per telèfon (610147306) del dia i l’hora que els vindreu a recollir.

-El dia i l’hora assenyalats heu de picar al timbre de la porta principal i el conserge o el Sergio us portarà el nen o la nena fins allà. Us recordem que aquest curs no podeu entrar el recinte escolar dintre de l’horari lectiu, si no és amb cita prèvia.

icon-notepad

RECORDATORIS

• Ja coneixeu la importància de l’adquisició d’uns bons hàbits de treball, d’autonomia i d’higiene. Per tal de treballar aquests hàbits, és molt important  que nens i nenes no oblidin a casa cap material necessari per dur a terme la tasca a l’escola. Si el vostre fill o la vostra filla s’oblida el material o l’esmorzar a casa, no cal que vingui ningú a portar-li, perquè no se li farà arribar.
  • Cal que els nens i nenes rebin el suport de la família per realitzar les feines que han de fer a casa i cal que les presentin en el termini establert.
  • És important que els nens i nenes no portin objectes de valor, l’escola no se’n pot responsabilitzar. També és important que no portin joguines, ja que sovint són un punt de conflictes.pastilles
  • Per poder administrar un medicament dins l’horari escolar, cal que porteu la recepta del metge i una autorització signada (trobareu el model a la web a l’apartat de documentació).
  • Al final de cada trimestre, els nens i les nenes porten a casa les feines realitzades i l’informe de l’avaluació. Recordeu que heu de tornar a l’escola la bossa taronja amb la que ho porten tot i la carpeta de plàstic on va l’informe amb l’últim full d’aquest signat i amb les observacions que vulgueu fer-nos arribar.
    birthday_icon_55533
  • Quan vulgueu convidar a una festa companys i companyes dels vostres fills/es, l’heu de fer fora de l’horari escolar.