TARDA EN FAMÍLIES 2024

TARDA EN FAMÍLIES

Aquestes dues darreres setmanes hem dut a terme a l’escola la Tarda en famílies, una nova experiència on els i les alumnes de tots els cursos han pogut passar una bona estona d’aprenentatge i divertiment amb les seves famílies. Cada grup familiar tenia a les seves mans un pla de treball amb diverses propostes (plàstica, català, anglès…), de les quals han realitzat conjuntament algunes d’elles. Aquí trobareu un recull de fotografies d’algunes d’aquestes propostes. Esperem que ho hagueu gaudit tant com nosaltres!