UNA CASTANYADA DIFERENT!!!

El dia 30 d’octubre vam celebrar a l’escola la festa de la Castanyada. Aquest curs ha estat una Castanyada diferent, ja que hem fet tallers durant tot el matĂ­.
Ens hem barrejat nens i nenes de P4 i P5 amb l’alumnat de Cicle MitjĂ .
Vam fer tres tallers diferents:

• Cuina: on vam aprendre a fer panellets de xocolata i melindros.
  • Maquillatge: ens vam pintar les cares amb motius de la Castanyada o Halloween.
  • DecoraciĂł: Pintaven fulles seques, carbasses, magranes i vam fer bolets grans amb fang.

Els nens i nenes de Cicle Inicial ens vam barrejar amb l’alumnat de Cicle Superior i tambĂ© vam fer tres tallers:

• Catrines: sĂłn mĂ scares d’origen MexicĂ  i les decorĂ vem amb molts colors.
  • Llums: seguint una tradiciĂł d’origen HindĂş vam crear els nostres propis fanalets.
  • DecoraciĂł: Vam decorar fulles de tardor amb diferents formes i colors.

Hem fet un gran esforç per distribuir-nos, els nens i nenes grans vam anar a buscar els més petits i petites, per acompanyar-los al taller que els hi tocava. Els nostres mestres també es van repartir pels diferents tallers, així que els petits hem conegut als mestres dels grans i els grans ens hem retrobat amb els que en el seu moment ho van ser.

A la tarda van venir les Castanyeres a repartir castanyes, ens les vam menjar i vam ballar tots i totes junts danses tĂ­piques d’aquesta festa.

Va ser un dia molt especial, ens va agradar molt compartir un matĂ­ de tallers junts i celebrar amb alegria i felicitat: UNA CASTANYADA DIFERENT!!!