PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2019-2020 (Sol·licitud disponible)

Abans de matricular-se en el centre, s’ha de fer la preinscripció. Amb la preinscripció se sol·licita l’admissió en un centre determinat.

Els terminis de presentació de sol·licituds són:

• Del 29 de març al 9 d’abril, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
  • L’horari per presentar les sol·licituds al nostre centre (Escola Pau Casals) és el següent:
    • De dilluns a divendres: De 8:45 a 13:30h i de 15:00 a 16:30h.

Per fer la preinscripció cal:

• Conèixer el calendari de tot el procés.
  • Consultar els centres.
  • Conèixer i reunir la documentació i els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds.
  • Presentar la sol·licitud amb la documentació. Podeu imprimir-la i portar-la omplerta a l’escola. Igualment, al centre disposem de sol·licituds i podreu omplir-les aquí directament. També podreu omplir la sol·licitud online, un cop obert el termini, i portar el comprovant a l’escola, seguiu aquest enllaç per fer-ho.
  • Consultar els resultats de la preinscripció quan es publiquen les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional i quan es publiquen les llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva, després del període per presentar reclamacions.
  • Consultar el centre assignat i fer la matrícula.

Trobareu més informació referent a la preinscripció al següent enllaç: