MANIFEST DE CENTRES EDUCATIUS

Benvolgudes famílies.

Us informem que les escoles i instituts impulsors d’Escola Nova 21 han promogut el Manifest: “Per l’educació de persones lliures i responsables en una societat que respecti els drets i llibertats fonamentals”, per tal que els centres que formen part del programa es puguin posicionar conjuntament en relació als esdeveniments que està vivint la societat catalana aquestes setmanes.

Des de la nostra escola, tant el claustre, com l’AMPA, el personal d’administració i serveis hem decidit que ens adherim al manifest i hi donem suport. Podeu llegir el text íntegre en el següent enllaç: