Jocs Florals 2024

Un any més, per celebrar la Diada de Sant Jordi, vàrem dur a terme els Jocs Florals per tal de reconèixer l’esforç i els dots literaris dels infants de l’escola. Ja feia setmanes que les classes estaven immerses en la preparació i la creació d’escrits ben diversos: cal·ligrames, rodolins, poemes, còmics, faules… per tal de participar en el concurs.

L’acte va ser presentat per alguns alumnes de 5è i va estar acompanyat i amenitzat per diferents peces musicals tocades o cantades per alguns nens i nenes de l’escola.

Tot seguit us mostrem  algunes fotografies: