Centenari Gloria Fuertes

Des de la biblioteca de l’escola ens hem volgut afegir a les celebracions del centenari del naixement de la coneguda autora Gloria Fuertes (1917-1998).
Ja era costum treballar algun poema seu en alguns cursos, però en aquesta ocasió tota l’escola s’hi ha implicat i a cada classe s’han realitzat lectures, recitacions, dibuixos, … Els alumnes petits han descobert una poetessa propera i divertida, i els més grans i els adults alguna cosa més que això: un personatge humil, sensible, fràgil i amb una gran dedicació a fer feliços als altres i a escampar idees de pau.
Mireu els vídeos, que no us defraudaran.

El reproductor conté 44 vídeos d'aquest event:

Àlbum fotogràfic:

1r comença els racons de treball

Hem començat amb la primera ronda de racons de treball. Aquest any hem començat amb tres racons: dos dedicats a l’àmbit matemàtic i un al lingüístic.
El primer que us presentem és l’Structuro, on es treballa els canvis de perspectiva. En segon lloc tenim la seqüència, on se’ns presentava una història desordenada i l’havíem d’ordenar. Finalment teníem el del memory que tractava de llegir una paraula i relacionar-la amb el seu dibuix.
Us deixem una mostra, mireu quines fotografies, ens han agradat molt!

Concert de Santa Cecília

Aquest passat divendres, els nens i nenes de l’escola, hem celebrat el tradicional concert de Santa Cecília. Podeu veure, ara virtualment, les fantàstiques actuacions dels alumnes, que com cada any han estat molt variades, tant en estils musicals com instruments utilitzats. Felicitats a tots els participants que ho han fet superbé!!

Llista de reproducció de 18 vídeos

Àlbum fotogràfic

Sortida Museu Dalí 5è

Dimecres 22 de novembre els/les alumnes de 5è hem fet una sortida al museu Dalí.

Hem estat coneixent aquest artista durant l’hora de Plàstica i avui hem pogut gaudir de la visita al seu teatre-museu, a la ciutat de Figueres.

Ens ha encantat introduir-nos en el surrealisme a través de les seves obres i sentir les explicacions que ens han fet en anglès les monitores que allà hem trobat. Després hem anat a dinar a un parc que hi havia allà a la vora. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt!

1r hem anat al Cim d’àligues

Dimecres passat vam anar d’excursió al Cim d’Àligues, una excursió que ens va fascinar! A l’arribar allà vam esmorzar i després vam començar la visita guiada pel bosc mediterrani i la zona d’aus. Per acabar el matí vam veure una sessió de vol on moltes aus van passar per sobre nostre, MOLT A PROP!

Després de dinar, vam jugar una estona i vam fer una gimcana amb diferents proves. Mireu quines fotografies!

Experimentem!

A 3r B hem estat treballant per grups diferents experiments que els mateixos alumnes han proposat. Han hagut d’explicar el que han fet davant dels companys (el material que utilitzaven, el procediment, el què passa i el per què passa) i també han fet un petit mural per exposar-lo. Tot això els ha convertit en petits científics durant unes quantes setmanes.

Cliqueu la foto

1r comença els racons de joc matemàtic

Cliqueu la imatge

Hem començat amb la primera ronda de racons de jocs matemàtics. Aquest any hem començat amb tres jocs de taula força coneguts: l’Oca, el Dòmino i l’”Uno”.

Cadascú tenia les seves normes així que primerament vam decidir recordar-les i unificar-les per evitar confusions. Primer A us deixo una mostra, mireu quines fotografies, estem molt concentrats!

Verema

Ja hem acabat de treballar la verema i hem fet moltes activitats com: realitzar un cep gegant i escriure les seves parts, observar els grans de raïm per dins i per fora, treure la rapa, comptar els grans, fer seriacions…
Hem gaudit i hem aprés moltíssim!!!
Llegeix més»

1r hem acabat els projectes

A principi de curs vam iniciar un nou projecte: els óssos panda i els cavallets de mar. Des d’aleshores hem anat aprofundint més en els aspectes que més ens interessaven. Després d’aquests mesos de recerca i experimentació us volem ensenyar un petit recull de tot el que hem anat realitzant a l’escola.

Esperem que ho gaudiu com ho hem fet nosaltres!

Cliqueu al play

P4 d’excursió al Xaragall

Hem anat al Xaragall a fer una passejada pel bosc a la tardor. Hem fet una bona caminada!

Hem vist molts arbres diferents, moltes fulles, pinyes, castanyes i moltes glans. Quan estàvem en silenci hem escoltat el cant d’alguns ocells.

També hem vist daines, una porqueta que es diu Pepa, un cavall, un poltre i fins i tot una cabreta que estava naixent!