Comiat a la Montse Pons

Aquest curs, ha estat el darrer per la nostra estimada Montse que ha aconseguit arribar a l’esperada jubilació. Gran mestra, una gran artista i molt estimada per tots, i en especial pels nens de cicle inicial. S’ha dedicat  plenament a la nostra escola, en els darrers tres anys de la seva vida professional després que arribés al nostre centre al 2014.  Estem molt contents per ella i la trobarem molt a faltar, i li dessitgem de tot cor, que li vagi molt bé la nova etapa de la seva vida.

Moltíssimes gràcies Montse!!

Jocs a la platja

El passat divendres dia 3 de juny els alumnes de tercer vam anar a fer una activitat lúdica a la platja de Premià de Mar. Primer de tot, les mestres van formar grups  de 10-11 alumnes  i ens van explicar el funcionament de l’activitat. Aquesta consistia en  anar passant per cinc jocs diferents, que eren: “Matar conills”, “Relleus de castells de sorra”, “El mocador”, “La recerca del tresor” i “Pales i freesbes”. La durada aproximada de cada joc era de 10 minuts i, entre joc i joc, ens podíem anar a refrescar! Ho vam passar superbé!!

Cliqueu les fotografies

Educació Infantil estem de gimcana

Hem de celebrar aquest final de curs com cal i per això, com de costum, ho hem fet amb una gimcana. Enguany els grups han estat internivell i hem anat superant diferents proves: punteria, de cooperació, d’equilibri, d’obstacles, d’aigua… Mireu quines imatges més divertides!

gimcana

P5 pintem com Kandinsky

Hem començat a conèixer més sobre Kandinsky: la seva vida, com va començar a ser pintor, quins interessos i motivacions tenia… També hem descobert que mentre escoltava música, veia colors. A més, hem experimentat amb diverses tècniques, hem descobert que les figures que utilitza Kandinsky també hi són a l’escola, hem reproduït algun dels seus quadres… És precisament això el que us ensenyem a continuació. Mireu quines imatges!

kandinsky

Mossos per un dia

El passat mes de maig, els alumnes de 6è han tingut el privilegi de participar en el projecte “Mossos per un dia”, organitzat per l’ABP de Premià de Mar i que s’ha portat a terme durant 4 sessions a l’escola, culminant amb una visita a l’acadèmia de Mossos d’Esquadra de Catalunya.

P4 anem a la Fundació Miró

Per veure en directe els quadres que hem estat treballant a l’aula i molts més, hem anat a la Fundació Miró. Allà uns monitors ens han explicat alguns altres quadres i hem fet activitats sobre aquests.
També hem anat a veure l’escultura “Dona i Ocell”.
El que més ha impressionat als nostres alumnes ha estat el tapís, que és molt gran,i també l’alçada de l’estàtua.
Aquí teniu unes quantes fotos…20170601_132356

P5 fem bombolles de colors

A P5 hem fet bombolles de colors! Hem començat practicant el nostre buf, amb més o menys potència. Després de posar tots els ingredients màgics dins del got, hem descobert tots junts el món de les bombolles de colors! Semblava un got màgic, ens ho hem passat d’allò més bé!

bombolles