Festa final del projecte d’Emprenadoria

L’Ajuntament de Vilassar ens va preparar uns jocs cooperatius com a  cloenda del projecte d’Emprenedoria que hem fet els alumnes de  5è durant aquest curs. Vam estar tot el matí al Jardí Joan Monjo, compartint les activitats amb les altres dues escoles de Vilassar que també han participat en el projecte, l’escola Vaixell Burriac i l’escola de la Presentació i ens ho vam passar molt bé. A última hora vam anar a la biblioteca i el conseller d’Ensenyament ens va donar un diploma a cadascú. Vam tornar a l’escola la mar de contents.

Cliqueu la foto per veure l'àlbum

Jornada d’atletisme

El passat dimecres dia 6 els alumnes de quart vam anar a les pistes d’atletisme de Mataró a realitzar una jornada atlètica juntament amb altres escoles de Vilassar,  Els Alocs i  Pérez Sala.

Aquest curs el temps ens va perdonar, ni calor ni pluja!

Després d’esmorzar, els nens i nenes ens vam distribuir per classes i vam practicar diferents disciplines atlètiques amb un monitor especialitat en cadascuna. Aquestes van ser: salt de tanques, velocitat, llançament de vòrtex, salt de perxa i salt de llargada. Cada vint minuts hi havia rotació d’activitats. Al final, vam fer una cursa de relleus en la que vam participar tots els nens i nenes de les tres escoles.

Ens ho vam passar molt bé!

Aquí podeu veure les fotografies

Resum dimarts de colònies 2018

El dimarts de colònies van començar fent un bon esmorzar per agafar forces per totes les activitats que hauríem de fer durant tot el dia.
Al matí vam anar anar a fer ràfting i piragüisme  al Canal Olímpic del Segre.

No us perdeu els vídeos del ràfting! Va ser superdivertit!!

Cliqueu les fotos per veure els àlbums de fotos

A la tarda vam realitzar una gimcana molt divertida pel poble de Canillo.

Resum dilluns de colònies 2018

Aquest primer dia de colònies els alumnes de sisè, hem anat pel matí a Cotlliure, visitant la tomba d’Antonio Machado.

Cliqueu les fotos per veure les fotos i vídeos.

Després de dinar hem vist les magnífiques i boniques Coves de Canalettes i posteriorment hem passejat per Vilafranca del Conflent.

A la nit, el mossèn de Canillo ens ha fet una conferència explicant la història d’aquesta bonica església romànica.

Projecte dels insectes a 3r A

Els alumes de 3r A hem estat treballant al llarg del segon i tercer trimestre el projecte dels INSECTES. Hem fet diferents activitats per tal de resoldre tots els dubtes que teníem abans de començar el projecte: hem realitzat uns murals per grups, fent la recerca d’informació per Internet i  amb llibres;hem fet observació d’insectes dissecats amb la lupa binocular i per últim  hem realitzat el nostre llibre d’insectes, on cada nen/nena ha buscat informació d’un insecte en concret.

Hem après moltes coses i aquí us deixem un recull de fotos!!!

Cliqueu la imatge per a veure l’àlbum

Visita a l’escola Pérez Sala d’alumnes de 3r

Els alumnes de 3r B hem anat a visitar l’escola Pérez Sala per conèixer el seu treball sobre els arbres dins del projecte del municipi “Fent vincles”. Ens han ensenyat les acàcies de la placeta del davant que han guarnit amb el que necessiten aquests arbres. També ens van llegir un poema sobre les acàcies i ens en van regalar un per escrit.

Després ens van preparar una prova sobre els arbres que tenen dins del recinte de l’escola. Per parelles o grups de tres, van anar esbrinant el nom comú d’algunes espècies. Vam passar una tarda molt agradable i que ens va servir per aprofundir en el nostre projecte. Gràcies a l’escola Pérez Sala pel seu treball i dedicació.

Cliqueu la imatges per veure fotos i vídeos

Venda dels productes del projecte d’emprenadoria

Avui 17 de maig les dues cooperatives de 5è, Un mar d’artesania i Una mà d’artesans, han venut els seus productes al mercat ambulant de Vilassar de Mar. Ha estat un llarg trajecte el fet de formar una cooperativa, aprovar-ne uns estatuts, formar els diferents departaments, crear uns prototips, fer un estudi de mercat, fer la publicitat i el màrqueting per donar a conèixer els nostres productes i finalment fer-ne la producció per tal d’arribar a vendre’ls avui en unes parades que ens ha reservat l’Ajuntament al mercat.

Ha estat un plaer com a mestres acompanyar els nostres alumnes en aquest procés i n’estem satisfetes dels resultats.

Donem les gràcies a totes les famílies per la seva col·laboració i suport tant avui mateix, com durant tot el procés. També donem les gràcies a tothom que ha aportat els seus donatius perquè els fem arribar a l’ONG AFANOC, per qui hem estat i estem encantats de treballar. Esperem que aquests diners ajudin a crear nous espais d’entreteniment als nens i nenes, nois i noies que estan passant ara per un moment difícil de la seva vida i els enviem des d’aquí molts ànims per superar-ho el més aviat possible.

Cliqueu la foto per veure l'àlbum de fotos.