P5 aprenem molt sobre els oficis

Hola famílies! Com ja sabeu fa dies hem començat a endinsar-nos en el món dels oficis. Molts familiars s’han animat a fer-nos una visita i explicar-nos quin és el seu ofici, en què consisteix, quines eines fan servir… La setmana passada i l’altra vam veure els següents oficis: DJ, programador, metge, infermera, fisioterapeuta, pescador, advocada, tècnica en recursos humans i estampador d’objectes personalitzats . Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquestes estones d’aprenentatge!

fotoo

P5 Segona ronda de racons de joc

A l’igual que fem racons de treball, no ens podem perdre els racons de joc! En aquesta segona ronda hem jugat al Dòmino, a la Torre de fruites, al “Ocean” i a construccions. El temps passa volant… Mireu quins jocs més divertits!

joc

P5 Segona ronda de racons de treball

Com ja sabeu, un cop a la setmana fem racons de treball. En aquesta segona ronda hem treballat la creativitat amb fulles, el grafisme/motricitat fina fent puntillisme sobre un tovalló, el llenguatge matemàtic fent el joc del “Tangram” i el llenguatge verbal realitzant el tradicional joc del “Veig, veig i ho escric”. Aquí en teniu una demostració!

treballl

WORLD TEAMS (4th grade)

A TRIP AROUND THE ENGLISH SPEAKING ZONES

We are divided in FOUR GROUPS according to the countries in the FOUR CONTINENTS where English is spoken as the first language. So… we search information about different things in: UK and IRELAND (Europe), USA and CANADA (North America), AUSTRALIA and NEW ZEALAND (Oceania) and SOME SOUTHERN AFRICAN COUNTRIES (Africa).

We have worked with PHYSICAL DESCRIPTIONS this term, so our first “investigation” has been about ANIMALS OF THE WORLD. We had to bring news, texts and pictures to the class and there, TOGETHER IN GROUPS, prepare nice big murals to show our COOPERATIVE WORK.

It is an interesting activity and we are going to search about more topics the next two terms!!!

20161124_115920

Projecte Vida, terra i arrels

El passat divendres dia 11 de novembre els alumnes de 5è vam dur a terme l’activitat del Projecte Vida, Terra i Arrels  organitzada des d’Unió de Pagesos de Catalunya. Dos pagesos jubilats ens van explicar la seva experiència i dedicació a l’agricultura, l’evolució al llarg de la història del treball en el camp i els cultius que es fan actualment a la nostra comarca. Finalment  per acabar,  vam sortir al pati i vam plantar un cirerer.

Cliqueu la imatge

P5 fa un tapís de la tardor

P5 som uns artistes i ho seguim demostrant fent un tapís de la tardor. Després de recollir un munt de fulles, fruits, branques… i crear el nostre racó de la tardor; hem decidit fer un tapís per decorar les nostres aules. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

tapis

P5 aprenem molt sobre els oficis

Hola famílies! Com ja sabeu fa dies hem començat a endinsar-nos en el món dels oficis. Molts familiars s’han animat a fer-nos una visita i explicar-nos quin és el seu ofici, en què consisteix, quines eines fan servir… La setmana passada vam veure els següents oficis: cuiner, pilot i infermera. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquestes estones d’aprenentatge!

oficis1

Concert de Santa Cecília 2016

Un any més hem celebrat a l’escola el tradicional concert de Santa Cecilia amb ampla participació d’ alumnes des de quart fins a sisè. El concert ha estat molt lluït i tothom hi ha gaudit molt. Aquí teniu els vídeos i fotografies de les diferents actuacions.

El vídeo és una llista de repodrucció de les 14 actuacions.

Cliqueu la foto per veure l’àlbum de fotos.

Activitats de tardor a P5

Els nens i nenes de P5 hem pintat la tardor. Entre tots hem expressat com són els paisatges de tardor, quins canvis hi ha, quins colors predominen més i, finalment, cadascú ha pogut reflectir tot l’après al paper. Som uns artistes!

arbre-tardor