“VIATGE A MADRID DE L’INSTITUT SERRA DE MIRAMAR AMB ELS ALUMNES DE 2N DE BATXILLERAT”

Els alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Serra de Miramar van disfrutar del viatge programat  per  aquest any a Madrid que va tenir lloc durant els dies, del 05 al 07 d’Abril, ambdós inclosos.

L’itinerari consistia en una visita guiada al Museu del Prado, una ruta pel Madrid dels Àustries que és un dels recorreguts més pictòrics i característics de la ciutat pels seus edificis renaixentistes i barrocs de l’època i no hi podia faltar la visita al Real Monasterio de San Lorenzo del Escorial en el que Felip II hi va fixar la seva residència i actualment encara és Panteó Reial. L’última visita del segon dia que van fer els alumnes va ser al Museo Reina Sofía on van poder observar el conegut Guernica de Picasso.Alumnes de 2n de Batxillerat  passejant amb la guia pel Barrio de las Letras.

Per acabar, el tercer dia  es van dirigir al Palacio Real, van passejar pel Parque del Retiro i van passar la tarda al centre, caminant pels carrers del famós Barrio de las Letras.

En resum, va ser un viatge molt positiu i molt profitós, tant a nivell cultural i acadèmic com a nivell personal, per tots els alumnes ja que van guanyar autonomia i van reforçar els vincles d’amistat entre ells i al mateix temps, la confiança amb els professors.

Grup d’alumnes durant la ruta pel Madrid dels Àustries a la Plaza Mayor.