L’alumnat de 2n d’Eso de l’Institut Serra de Miramar combina l’esport amb la bellesa paisatgística en l’excursió per l’Ebre

Prop de 80 alumnes de 2n d’ESO van poder descobrir en primera persona alguns dels racons més desconeguts i bonics del riu Ebre i les seves rodalies.

De bon matí, una eixam de caiacs amb 2 o 3 remers van descendir 14 km de riu des de Móra la Nova fins a Miravet. Mentre els braços remaven els ulls observaven el meravellós paisatge fins albirar el castell de Miravet on van baixar dels caiacs.

Amb l’emoció als ulls, van muntar a les bicicletes i van emprendre via verda avall, antiga via ferroviària, entre Horta de Sant Joan i Benifallet. L’atractiu del recorregut, que no té dificultat física, és realitzar 2 hores de bicicleta enmig de la natura respirant l’aire pur d’una de les zones menys industrialitzades de casa nostra i deixar-se seduir per la immensitat del massís dels Ports.

La sortida, sens dubte, va impactar l’alumnat que va saber apreciar l’espectacularitat de l’entorn natural combinat amb esports poc habituals.