La 40 Cursa Popular de Santa Úrsula mou un bon grup d’alumnat del Serra de Miramar

El diumenge 23, de bon matí, un bon grup d’alumnes de l’Institut Serra de Miramar va participar en la quarantena edició de la Cursa Popular de Santa Úrsula. Immers en l’eix de salut i esport, el professorat d’Educació Física del centre va motivar l’alumnat a participar en la trobada popular que aplega persones de totes les edats. La resposta dels membres de l’Institut va ser àmplia tant d’alumnat com de professorat i de les famílies de la comunitat educativa.