El Futur Jove inspira els alumnes del Serra de Miramar

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Serra de Miramar van assistir a la trobada Futur Jove que organitza Vallsgenera. Es tracta d’una activitat per engrescar els joves de 4t d’ESO, que acaben l’etapa d’estudis obligatoris i que han de decidir quin serà el següent pas que faran.

En aquesta edició, Àurea Márquez, membre de Talentea, va fer la xerrada inaugural. Després diverses empreses van explicar les seves experiències professionals al jove auditori que mostrava interès per conèixer com havien aconseguit l’èxit.

L’objectiu de la trobada és explicar la importància de les noves tecnologies en el dia a dia del món laboral per als futurs emprenedors joves.