INFORMA’T PER UN FUTUR

Estem a punt d’acabar el segon trimestre i de començar el tercer, així que es van realitzant sortides per l’alumnat de 4t a instituts on poden veure i informar-se sobre tots els cicles formatius disponibles. També s’apropa la fira de l’estudiant, que és un espai d’informació i orientació acadèmica i professional pensat principalment per a l’alumnat de secundària. Ajuda a aclarir-se als alumnes per prendre les decisions a en relació als seus estudis i al seu futur laboral.

Se celebra en una setmana d’abril, de 9 h a 20 h al Palau Firal de Manresa.

Els alumnes podran preguntar tots els dubtes que tinguin, i el personal els ajudarà encantat.

Objectius:

• Informar sobre els estudis que cal seguir per tal de desenvolupar una determinada pràctica professional.
  • Orientar en funció de les capacitats personals, preferències i ofertes d’ensenyament a l’alumnat que dubta sobre què estudiar.
  • Evitar el futur abandonament d’estudis que es cursin.
  • Oferir una mostra dels ensenyaments de Formació Professional Específica i Ensenyaments de Règim Especial de la comarca del Bages.

El dimarts 27 de febrer es va realitzar una sortida per visitar els cicles formatius de l’institut Guillem Catà de Manresa. Ens vam dividir per anar als diferents edificis, el de l’Institut en si, la Font, i al de l’EOI, les Corts.

Tindrem aquestes opcions per visitar:

CFGM

CFGS

A l’edifici de l’EOI és on es troba la família de sanitat i la família de serveis socioculturals i a la comunitat.

El dia 28/02 vam visitar tot els Cicles Formatius disponibles del nostre centre. Ens va encantar, ja que el professorat et resolia tots el dubtes que poguessis tenir i s’explicava molt bé.