Jornades de Portes Obertes 21-22. ESO.

Esteu a punt de superar una etapa: aviat acabareu la primària per començar un període  apassionant de 4 cursos, que és l’ESO. Es va fent camí de mica en mica, amb l’acompanyament de tota la comunitat educativa, incloses les famílies, un pilar fonamental. Per ajudar-vos a triar el vostre institut, és un plaer, com sempre, obrir el nostre centre perquè ens pugueu visitar i coneixe’ns de més a prop, i és per això que ja tenim en marxa les nostres jornades de portes obertes. Aquest curs amb un doble format, virtual i presencial, perquè pugueu triar la modalitat que més us encaixi (o, si ho desitgeu, triar-les totes dues).  Us animem a visitar-nos!

Sessions virtuals
Sessions per a escoles adscrites
Sessions per a la resta d’escoles
Sessió general

entra

Sessions presencials
Amb cita prèvia

cita prèvia

*llegiu les instruccions a sota

* Cal buscar el mes de març i emplenar un formulari per cadascun dels membres de la família que tinguin pensat venir, amb un màxim de tres. Per demanar cita el dissabte 13 de març, heu de trucar a l’institut, telèfon 93 877 37 50.

Si teniu qualsevol dubte, suggeriment o necessiteu algun aclariment, podeu contactar amb nosaltres a través dels correus electrònics de coordinació.

• Coordinadora Pedagògica. Anna Carbonell. coord.pedagogica@lacetania.cat
  • Coordinadora d’ESO. Pilar Coma. coord.eso@lacetania.cat