Xerrada Luis de Frutos als alumnes del PTT Manresa de vendes

El dilluns dia 12 d’abril, l’alumnat del Pla de Transició al Treball Manresa, del perfil de Vendes i atenció al públic, van rebre la xerrada de Luis de Frutos, locutor de l’emissora de ràdio, Styl FM, speaker del BAXI MANRESA, influencer, comercial, deejay, i productor original de Manresa.

Luis va explicar als joves la seva trajectòria professional: com havien estat els seus inicis al món de la ràdio i de la música, la seva feina com a comercial, el poder de les xarxes socials…tractant temes relacionats amb els continguts dels mòduls que estudien els alumnes.

La xerrada, que va tenir lloc a l’aula dels alumnes ubicada al CIO (Centre d’Iniciatives per l’Ocupació de l’Ajuntament de Manresa), va ser molt distesa, ja que Luis va exposar moltes anècdotes i fins i tot alguna primícia relacionada amb el panorama musical.