Visita a la fira ISE 2022 amb els alumnes de 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic

Amb alumnes del 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic, ens vam engrescar el passat dia 12 de maig a baixar al palau Firal Gran Via 2 i visitar la fira ISE2022 que, aquest any, ha canviat la seva seu de la capital de Països Baixos a la nostra estimada ciutat de Barcelona.

El dia es va fer curt per visitar i ser conscient de tota la tecnologia i novetats del món de la virtualitat, IOT, so, llum, vídeo, projeccions i solucions multimèdia.

A la tarda ens vam desplaçar a l’auditori de Cornellà on vam poder gaudir d’una soundscape, una experiència de so immersiu que ens possibilita entre d’altres coses, poder gaudir d’una audició simulant l’acústica de qualsevol dels millors auditoris i sales de concert del món en qualsevol lloc.