EL NOU DOCTOR WHO

Ja se sap qui serà el “Doctor Who” de la mítica sèrie britànica. Ncuti Gatwa, més conegut com a “Eric a la sèrie de Sex Education. El diumenge 8 de maig es va anunciar qui seria el nou protagonista de la sèrie de ciència-ficció, comptant amb ell, ja l’hauran representat catorze actors a la gran pantalla.

La història de Dr Who es remunta al 1963, concretament el 23 de novembre, que va ser el dia de la seva primera emissió a la televisió, durant 26 temporades interpretades per 7 actors diferents com al Doctor Who. Aquesta és l’anomenada sèrie clàssica. Però durant els anys vuitanta, el seu èxit va disminuir en gran escala, motiu pel qual van parar la seva retransmissió el 1989, encara que Sophie Aldred, una de les coprotagonistes, va mencionar en el documental Doctor Who: More Than 30 Years in the TARDIS que la sèrie l’únic que feia en realitat era una pausa, és a dir, que encara que l’hagessin cancel·lat, es tornaria a produir en un futur. Des de llavors, BBC van començar a buscar una nova productora independent per poder tornar a portar la sèrie a les televisions d’arreu del món, i van trobar Philip Segal, un productor que treballava a Columbia Pictures, amb qui després de negociar van crear Doctor Who: The Movie, el 1996, la qual va ser un èxit en l’audiència britànica, cosa que no va passar als Estats Units. Després de la pel·lícula no es va produir res més fins a 2003, quan BBC Televisió va anunciar que farien una nova sèrie, la que actualment s’emet. El 26 de març de 2005 es va veure un altre cop a la televisió el títol de l’estimada sèrie.

Aquesta sèrie compta amb les diferents interpretacions d’actors com ara Matt Smith (onzè doctor), David Tennant (dècim doctor) o Jodie Whittaker (la primera actriu dona en interpretar el paper de Doctor Who) i en Ncuti Gatwa que interpretarà al catorzè Doctor Who. I s’ha de comentar que Ncuti Gatwa serà el primer actor negre que interpretarà aquest paper.

De Sex Education a Doctor Who: Ncuti Gatwa será el decimocuarto Doctor - MeriStation