Sortida d’alumnes i professorat dels cicles d’informàtica de tarda al Collbaix

La setmana passada es va dur a terme una sortida de convivència del professorat i alumnes dels diferents cicles d’informàtica que s’imparteixen durant la franja de tarda al nostre institut.

La sortida va consistir en una caminada des del berenador que hi ha ubicat a la falda fins ben bé el cim del Collbaix, de 543 metres, on vàrem gaudir d’unes vistes privilegiades del Bages i comarques circumdants. En finalitzar el descens es va seguir amb una calçotada en el mateix berenador amb professors i alumnes per poder recuperar forces i gaudir d’una estona i moments ideals per teixir i enfortir les relacions entre tots i totes.

El dia, mes propi de primavera que de finals de febrer, ens va acompanyar i premiar amb unes condicions climatològiques immillorables, que ens va permetre allargar la sortida fins ben tard, tot gaudint de la bona companyia i una bona conversa.

Creiem que aquestes sortides contribueixen molt positivament al clima de treball dels equips docents i de la relació entre docents, alumnes i el mateix alumnat entre si.