Muntatge d’un equip de llums a càrrec dels alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic

Els alumnes de 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic han convertit la pista de la Concòrdia de l’institut en un show room per provar diversos equips de llum.

S’ha comentat el funcionament dels primers teatres on s’encenien i apagaven llums amb interruptors, el progrés que va suposar l’adveniment dels primers dimmers (en el mòdul d’Electrònica Analògica van estudiar recentment els triacs, i aquests dimmers fan servir precisament aquest component), com fa 20 anys controlaven analògicament els elements de regulació (calien tants cables com canals) i com, avui en dia amb senyal digital multiplexat (DMX), i tirant un sol cable, es poden controlar fins a 512 canals amb una resolució per canal de 8 bits. Vaja, que s’ho han passat molt bé i han après moltes coses!!