INSTITUT LACETÀNIA A LA VIII TROBADA EMPRESAULA

L’empresa All in One del CFG Mitjà Gestió Administrativa ha guanyat el segon premi a la VIII trobada Empresaula.

L’alumnat de 2n CFGM Gestió Administrativa han participat per segon cop a la trobada d’Empresaula. Aquest any, també s’han adherit l’alumnat de 2n del CFGS d’Administració i Finances.

L’activitat s’ha realitzat el 12/02/2020 al Centre Cultural de Terrassa, on l’alumnat al llarg del matí han presentat les seves empreses: Evole, All in One, Dande Officce, Natudrinks i Luciérnagas (CFGM Gestió Administrativa) i CO2Herencia, Club Guau, Qualité (CFGS Administració i Finances).

Un total de 8 empreses de l’INS LACETÀNIA:  han participat en les activitats de Networking, on han establert relacions comercials amb les empreses participants i també han presentat la seva empresa a L’Auditori, davant de 700 alumnes (mes de 90 empreses) de diferents Instituts de Catalunya i de l’estat espanyol.

Aquest any, a l’entrega de premis de la VIII trobada Empresaula, l’empresa All in One de l’INS LACETÀNIA del CFGM Gestió Adminitrativa, ha rebut el Segon premi.

Una jornada molt enriquidora per tots ells, com mostren les imatges.