EXPERIÈNCIES EMPRENEDORES DE PROTOTIPATGE A L’INSTITUT LACETÀNIA

El nostre Institut ha organitzat l’última Aula d’Emprenedoria de les previstes per aquest curs escolar. Concretament, els dies 2, 3, 10, 20 i 21 de novembre, el “sherpa empresarial” Jordi Puigdellívol ha dut a terme diverses experiències emprenedores adreçades tant a l’alumnat de cicles formatius de grau mitjà com de grau superior dins del mòdul professional d’Empresa i Iniciativa Emprenedora.

En aquestes, s’ha treballat no només la idea emprenedora, sinó també tot el procés de prototipatge, amb l’objectiu d’assolir un producte mínim viable que satisfaci al màxim les necessitats dels clients potencials. El resultat ha estat un veritable èxit, ja que l’alumnat ha gaudit en tot l’itinerari emprenedor i, el més important, hi ha participat activament.

Les esmentades sessions s’emmarquen dins del Programa Formatiu d’Aules d’Emprenedoria d’Emprèn FP – Impuls FP del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea – Next Generation EU

L’Institut valora molt positivament totes les experiències emprenedores realitzades en les diferents Aules d’Emprenedoria, ja que suposen un valor afegit molt important en tota la trajectòria emprenedora de l’alumnat.