Aquí fem PILE!

Un curs més el nostre institut participa en el Pla d’Impuls de les llengües estrangeres a la formació professional.

En la promoció 22-24, tres grups amb alumnes dels cicles de GM Gestió Administrativa, GM Electromecànica de Vehicles Automòbils i GS Administració i Finances van triar l’opció de fer, cada curs escolar, una matèria en anglès i complementar l’aprenentatge d’aquesta llengua amb dues hores afegides al currículum ordinari. En aquesta nova promoció 23-25  s’han incorporat dos grups més del departament d’Administració.

A tot l’alumnat participant se li ofereix la possibilitat de fer una estada lingüística subvencionada de 7 dies a l’estranger. El proper mes de febrer els grups de primer de GM i GS faran una estada a la ciutat de Dublín, i els tres grups de segon (que el curs passat ja van visitar Irlanda) aniran a Malta. S’ha duplicat l’interès i aquest curs al voltant de 60 alumnes, acompanyats de professorat de l’equip impulsor del nostre centre, seguiran programes educatius d’immersió lingüística i cultural en anglès, amb allotjament en família, classes de matí, i activitats i excursions diverses. Millorar les seves habilitats comunicatives i oferir-los una experiència en un entorn real és el nostre objectiu.

Per tal de potenciar aquest comunicació en llengua anglesa, setmanalment l’alumnat realitza sessions curtes per parelles o grups de tres amb auxiliars de conversa.

També durant aquest curs, aprofitant la participació de l’institut en el Programa de certificació de coneixements de llengües estrangeres en col·laboració amb l’EOI Manresa, es farà un seguiment en la preparació de proves de nivell B2, d’acord amb l’escala del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües (MECR) del Consell d’Europa.