Ens movem amb ERASMUS+

El nostre alumnat i professorat de Formació Professional es mostra predisposat a moure’s per Europa.

L’alumnat ha respost bé a la xerrada informativa de la convocatòria d’aquest curs. De ben segur que voldran viure una experiència similar a la dels seus companys Jordi Figuls Francesc Xavier Gonzalez, estudiants del CFGS Automoció, que durant dos mesos d’aquest primer trimestre han estat a la ciutat d’Èvora (Portugal).

Aquest Erasmus a Èvora ens ha servit per aprendre a saber treballar millor, ens hem espavilat en un nou idioma, i vist coses diferents a les habituals. Convivint amb una altra persona, millores algunes qualitats. Ens ha agradat sortir de la zona de confort i conèixer gent. I, sobretot, treballar en un concessionari oficial d’una marca d’automòbils!”

Aquest període de vacances i l’inici d’un nou any és un bon moment per prendre decisions que ens ajudin a créixer de cara al futur.Teniu dubtes? No vau poder assistir a les xerrades? Cap problema, cliqueu aquí o cerqueu la informació a l’espai Erasmus+ de la web de centre.

I el professorat? Us animeu amb un job shadowing com la Teresa Borrego del Departament d’Automoció?

Durant la seva estada de 5 dies a Suècia (Vänerborg-Trollhattan) ha pogut aprendre tot observant altres professionals del seu sector. Considera que ha estat “una experiència molt gratificant i enriquidora, i una altra manera d’ensenyar, que compta amb una quantitat ingent de recursos”