Visita a l’empresa Control Group

El passat 19 de març, els alumnes dels primers cursos dels cicles d’informàtica van assistir a una visita a les instal·lacions de l’empresa Control Group, dedicada a la implantació i distribució de solucions IT en l’àmbit empresarial. El grup empresarial al qual pertany, amb diferents sucursals al llarg de l’àmbit nacional, té una important presència en el nostre àmbit territorial amb les instal·lacions que té al polígon industrial Casanova de Sant Fruitós de Bages.

Diferents membres de l’equip tècnic, comercial i de recursos humans ens van rebre amb els braços oberts i amb total predisposició per fer-nos coneixedors dels elements claus del seu nucli de negoci. Vàrem poder conèixer de primera mà les diferents instal·lacions i distribució de l’empresa i la seva activitat, així com la seva estructura departamental i la seva gamma de productes i serveis. A més a més, vàrem poder gaudir d’uns tallers demostratius centrats en:

• ERP: Programes de gestió empresarial, modulars i estandarditzats.
  • Infraestructura i seguretat en xarxes informàtiques.
  • Tecnologies d’impressió i models de distribució i servei.

A la sortida van assistir al voltant d’uns 60 alumnes que, organitzats en subgrups, van anar participant de forma rotativa en els diferents tallers. La sortida va tenir una molt bona acollida tant per part de l’alumnat, l’equip docent i la mateixa empresa Control Group. Vista l’experiència es deixarà la porta oberta per seguir realitzant aquesta experiència en futures edicions.

En aquest aspecte l’experiència resulta molt enriquidora tant pels alumnes, que reben un contacte immediat i real amb el món laboral i possibles empreses on projectar-se, com per la mateixa empresa, on pot captar i contactar amb el talent i possibles futurs membres del seu equip humà.