“No llencem, reparem!”: alumnes del CFGS de ME fomenten la sostenibilitat

Entre els actes de la XVIIIa edició de les Jornades Lacetània, l’alumnat i professorat del CFGS de Manteniment Electrònic (ME) del centre, i amb el suport del grup Restarters Barcelona, van participar en una activitat conjunta de reparació d’equips elèctrics i electrònics avariats.

Després d’una breu introducció a càrrec d’en Miquel i l’Andreu del grup Restarters, on van explicar perquè participen de forma voluntària i gratuïta en aquest tipus d’events, l’alumnat es va agrupar en petits grups per cooperar a l’hora d’abordar la reparació del dispositiu avariat, i ajudats pels consells i experiència d’en Miquel i l’Andreu i la col·laboració també del professorat van reparar alguns dels equips.

Des d’aquestes línies aplaudir la iniciativa de l’alumnat i professorat, tot i ser conscients que encara falta molt perquè els aparells elèctrics/electrònics es dissenyin per poder ser reparats amb major facilitat i, no diguem, perquè “quan diguin prou” puguin ser desmuntats i les seves matèries primeres reciclades.

Agrair també des d’aquí la inestimable participació del grup Restarters Barcelona i en particular d’en Miquel i l’Andreu: gràcies!!