SORPRESES A L’HORT DEL LACETÀNIA

Comença el temps de preparar la terra de l’hort i quan un grup d’alumnes de 2n d’ESO hi ha anat en un terreny prop del centre escolar, s’ha trobat la sorpresa que tota l’entrada estava plena de brutícia. Ha estat decebedor trobar tot tipus de deixalles com plàstics, papers, ampolles… – qui ho ha fet?  – Com és que no ho tiren a la paperera?

Tot seguit el grup d’alumnes ha fet la recollida de la brutícia i han deixat l’espai ben net fins a omplir quatre bosses de deixalles.

Per tal que la situació no es repeteixi aquest grupet format per l’Aroa, la Ibtihal, la Malak, el Juan, la Safae i l’Adrià, han fet propostes molt interessants. Primer han fet l’escrit d’una instància a l’Ajuntament de Manresa per sol·licitar que posin papereres a la plaça del costat que no n’hi ha cap. La instància ha estat presentada per la direcció del centre i ja ha rebut la resposta de l’ajuntament dient que comprovarà la distribució de les papereres de la zona i se’n col·locaran en cas que sigui necessari.

En segon lloc han elaborat i penjat varis cartells a l’entrada de l’hort per indicar que no tirin brutícia, que hi hagi respecte i que volem una ciutat neta.

Confiem que tot plegat ajudi a millorar l’entorn, el respecte a la nostra ciutat i conscienciar a totes les persones per tenir els espais nets.

Felicitats al grup d’alumnes de 2n d’ESO que participen en el Projecte de l’Hort perquè esteu fent molt bona feina!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *