Alumne del CFGS de Desenvolupament d’aplicacions web, millor expedient de Catalunya

L’alumne Marc Bajona, del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Web, ha obtingut el premi al millor expedient de Catalunya en la seva especialitat. L’entrega del diploma acreditant el premi va ser aquest passat 19 de juny a l’Auditori de la Fundació Conservatori del Liceu, dins del marc dels premis extraordinaris de FP i ensenyaments de règim especial.

El premi és un reconeixement als mèrits i resultats de l’alumne durant el seu pas i participació al cicle des del nostre centre, així com una bona noticia per la feina ben feta pels diferents equips docents. És un bon estímul tant per l’alumne com per tota la comunitat del centre, per seguir treballant plegats pel futur professional dels alumnes. Felicitats, Marc!

Podeu trobar la notícia publicada al Nació Digital.