8è Fòrum de Joves talents de Catalunya

El passat 28 de juny i fins el dia 1 de juliol, es va realitzar el 8è Fòrum de Joves talents de Catalunya a Berga.

L’alumnat de 4t d’ESO de Lacetània, Oriol Renalias i Yasmine Kassas, va ser seleccionat per participar en el fòrum d’aquest any on la temàtica escollida va ser l’aigua. Durant 3 dies els van organitzar varies ponències, sobre l’ús de l’aigua en l’àmbit industrial, domèstic, agrícola i en la salut.

Van complementar el treball amb diverses sortides a l’embassament de la Baells i a la riera de Metges.

Les Jornades van concloure amb l’exposició per part dels participants de les infografies que van dissenyar durant aquest tres dies, on l’Oriol va col.laborar en la de l’ús domèstic de l’aigua i la Yasmine en la de l’ús en l’àmbit industrial.

Tot plegat, una bona manera per reflexionar sobre l’ús de l’aigua com element imprescindible en les nostres vides i sobre el seu ús en el futur.