Martina

Martina” el nom de noia més posat a Catalunya, dóna nom a la instal·lació creada amb motiu del Dia en Contra la Violència de Gènere. Alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO de Visual i Plàstica, han participat conjuntament en la creació d’aquesta instal·lació, que podeu veure al vestíbul i al 1r pis del nostre institut. Aquest treball vol recordar a les víctimes, les que ja no hi són i també les que passen desapercebudes i esdevenen “invisibles”, alhora que mostra la creativitat individual i col·lectiva en favor d’aquesta causa.

Excel·lent la feina dels alumnes de l’ESO coordinats per la Montse Rosell

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *