L’Institut a la VIII trobada Empresaula

L’empresa All in One del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa ha guanyat el segon premi a la VIII trobada Empresaula.

L’alumnat de 2n CFGM Gestió Administrativa han participat per segon cop a la trobada d’Empresaula. Aquest any, també s’ha sumat l’alumnat de 2n del CFGS d’Administració i Finances.

L’activitat es va dur a terme al Centre Cultural de Terrassa, on l’alumnat al llarg del matí va presentar les seves empreses: Evole, All in One, Dande Officce, Natudrinks i Luciérnagas (CFGM Gestió Administrativa) i CO 2 Herencia, Club Guau, Qualité (CFGS Administració i Finances).

Un total de 8 empreses de l’INS LACETÀNIA: han participat en les activitats de Networking, on han establert relacions comercials amb les empreses participants i també han presentat la seva empresa a L’Auditori, davant de 700 alumnes (mes de 90 empreses) de diferents Instituts de Catalunya i de l’Estat Espanyol.